Sista dagen

Bild från igår när F kom hit och myste framför filmer.
 
Hej bloggisen!
Tur som jag har så börjar inte jag idag, utan imorgon. Så idag är en sån dag där jag bara ska fixa lite oså. Jag MÅSTE läsa svenska boken, städa lite och ta hand om mig själv om man säger så. Hade gärna velat hinna till ikea och ikano också men tror det blir lite tight eftersom jag har träning 5. Efter den kommer Alva hit en stund så jag hade tänkt att baka lite tills dess. Nu ska jag se klart ännu en Johan Falk film. Bästa!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett egendesignat iPhoneskal från Caseapp. Var gärna med och tävla! :-)

2013-02-09 @ 17:52:56
URL: http://jenniferl.webblogg.se
Postat av: Jennifer

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett egendesignat iPhoneskal från Caseapp. Var gärna med och tävla! :-)

2013-02-09 @ 17:52:57
URL: http://jenniferl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0