Sammanfattning av året maj till augusti

MAJ - SOLSOLSOL. Det var den här månaden som sommaren verkligen startade! Blev några fina helger på landet och halvdagar vid farfars pool och blev faktiskt rätt brun under den här prioden. Praoade på Ica och allt var bara allmänt bra om jag minns rätt. Sov i vindskydd med klassen, en mysig natt med mycket skratt och prat. Det var också här jag avslutade en av mina så kallade "romanser", och påbörjade en annan.. Det härliga vädret höll i sig och det firades lite födelsedagar med fin släkt och maj bjöd också på den årliga grillkvällen nere vid ån med brudarna. Haha alltid lika sköj!
 
 
 JUNI - Oh vart ska jag börja.. Den här månaden var helt klart den bästa under hela året! Jag levde i Jontes tröja, var barnvakt åt världens bästa syssling, började jobba, firade syssling som tog studenten och tränade för fullt till partille cup. Jag började även träffa Jonte igen vilket jag är jätteglad över, han är nog den närmsta vännen som jag har nu. Jag hade också en galet rolig kväll tillsammans med Millan, Carla, Challe, Hall och Alm. Haha det är nog något som jag aldrig kommer glömma! Vi hade fotbollsturnering med skolan, och under den här tiden gick det bra för mig även där så det var också sjukt kul! Vi var också i tinnis med klassen och firade skolavslutningen med lite käk på stan och sen grill vid ån på kvällen! Juni bjöd också på midsommarfirande och helt underbara kvällar! Det är helt obeskrivligt hur lycklig jag var här.. saknarsaknarsaknar
 
 
 
JULI - Juli fick en rivstart med Prtille cup i Göteborg! Känslan under den där cupen går inte att beskriva, snacka om att leva för stunden och gud så kul vi hade! Slutspelsmatcher i ösregn, häng med p96 och p98 och liseberg. Skaffade mig ett gäng nya vänner och det gick faktiskt bra för mig handbollsmässigt här! Veckan efter blev det lite nytt och roligt kompishäng för ett tag framåt. Men efter det kom konsekvenser och jag började bråka med mina allra bästa vän, och nej det där är inte löst än, tyvärr. Så då påbörjades en väldigt jobbig period för mig, den jobbigaste i mitt liv hittils. Förutom sömnlösa nätter med tårar så jobbade jag ihjäl mig istället. Vädret var sämsta på länge så jag tillbringade tid med nära och kära på landet. Någon dag nere vid vattnet här och där, mammas amerikanska familj kom till Sverige så det bjöds på kräftskiva och efter en helg på Öna med lite släkt så gick även juli månad mot sitt slut.
 
 
AUGUSTI - Mitt hår hade blivit både mörkt och långt så jag slingade det ljust, klippte det kort och färgade ögonbrynen. Emelie och jag jobbade en helg tillsammans och sen åkte jag på Torsby cup med fotbollslaget + Josse. Kan varit bästa cupen jag varit på, på alla sätt, trots min lilla ambulanstur. Trots riktigt bra motstånd så gick det jäkligt bra för mig mestadels! Det var också här som jag och Nicko kom varandra väldigt nära , och vi ska faktiskt till Alperna på sportlovet. Där dansade vi även sönder våra fötter en av kvällarna. Bästa!! När jag kom hem väntade sista jobbtimmarna och under dom bjöds det även på lite kändishäng. Den sista veckan bestod utav en massa fika på stan, kompishäng, och heldag med Frida, Emelie och Mickis nere vid ån. Sen började skolan, och det tog ett långt tag innan vi fick ihop klassen, sammanhållningen och känslorna igen. Men nu är det bra igen, mellan de flesta i alla fall.. Augusti hann också bjuda på en förlust i DM-finalen, träningsläger i Katrineholm och Flickträffen cupen. Jag och Vendela blev sams till slut också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0