Löften

"Den som spar han har!" Har lagt alldeles för mycket pengar på onödigheter det här året. Och speciellt onyttigheter. Från och med nu så ska jag trappa ner på allt det här med godis/chips/äta ute.

"Run like you stole something" Det största målet för 2013 blir att hitta motivation för att röra på mig ännu mer och träna ännu hårdare. Ska ge mig ut och springa/gå och göra övningar här hemma. Sen ska jag utnyttja mitt gymkort och boka tid med PT för att sätta upp ett träningsschema.

"Att veta allt är stort - att veta mer är större" Ska verkligen satsa på skolan i år! Höja fokus när det gäller genomgångar, anteckna och  plugga varje dag istället för att sitta sista natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0