Sammanfattning av året Januari till april

JANUARI - umgicks väldigt mycket med Emma. Haha hade skitkul, saknar den tiden! Samtidigt så pågick en period som jag önskar att jag kunde skött lite bättre...
 
 
 FEBRUARI - fortsatte umgås med Emma, satte mig i riktig deep shit, flydde och hittade tillbaks till min bästa vän, åkte till Ullared med Vendela, började umgås med Andreas..
 
 
MARS - Fyllde 15 och firade det på hotell. Tappade kontakten mer och mer med Emelie och fortsatte umgås med Andreas..
 
 
APRIL - Valborg blev kaoz, började bråka med Vendela, kom Philip väldigt nära och fick en kompis man alltid kunde räkna med. Jag och Josse hittade varandra och hade sjukt jäkla kul tillsammans. Jag och Alva gled isär vid den här tiden och jag lyckades också bli lite sådär olyckligt kär i en nära vän..

Kommentarer
Postat av: alva

förlåt för allt, hatar att vi gled isär. Saknar dig och älskar dig massor, det kommer jag alltid göra. Puss <3

2013-01-01 @ 17:06:30
Postat av: Erik

Vem blev du olyckligt kär i???

2013-01-03 @ 02:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0