Bekännelser

Min musiksmak är väldigt blandad, gillar allt möjligt.
Har blivit jätteslarvig med maten det här lovet, har skippat frukost och kanske ätit en gång om dagen. Inte bra, inte bra!
Jag har också vänt på dygnet, somnar vid 3 på natten och vaknar runt 12 dagen efter. Måste ändra på det sista veckan nu, finns ju inget kvar av dagen annars då!
Önskar att jag kunde spela gitarr!
Jag köper aldrig saker på rea längre. Har märkt att det är dom kläderna man bara använder 1 gång och sen ligger de längst in i garderoben resten av tiden.
Jag HATAR att va blek. Och just nu är det precis vad jag är. Har knappt någon bikinilinje kvar längre så måste verkligen sola.
Jag har precis varit beroende av världens bästa serie, Dexter. Plöjde igenom alla avsnitt på bara några dagar haha.
Har haft weheartit ett tag nu men fattar dock ingenting.
Fått höra flera gånger att jag är lik Molly Sandén, förstår inte hur dom menar. Håller inte med alls haha!
Får jätte lätt kramp i mina fötter. Kan ligga i min säng och typ kolla på film och från ingenstans kan jag få världens kramp!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vem e F?:)

2012-12-30 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0